close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בעל חנות? כך תבחר קופה רושמת בתקופת הקורונה

מערכת שורשכח אלול, תשפ17/09/2020

מהי הדרך החכמה לבחור קופה רושמת התקופה מאתגרת כמו תקופת הקורונה?

תגיות:

ללא ספק מדובר בימים לא פשוטים עבור בעלי עסקים. לכן, עליכם לעשות כל מה שניתן כדי לספק ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר, להבטיח את נאמנותם לעסק שלכם ולעודד אותם להמליץ עליכם לקרובי משפחה וחברים.

בתור בעלי עסק אתם ודאי יודעים שקופה רושמת היא מצרך חיוני לתפקוד מיטבי מול הלקוחות. אך בתקופת הקורונה עולה חשיבותה פי כמה. ככל שהקופה תעבוד באופן מהיר ונוח יותר עבורכם ועבור הלקוחות שלכם, כך תוכלו להעניק שירות זריז ולשרת כמה שיותר לקוחות על אף הגבלת כמות האנשים שרשאים לשהות בחנות.

ייתכן ואינכם אפילו מודעים לכמות הפונקציות הקיימות בקופות

רושמות מודרניות, אך בדיוק משום כך אנו נסייע לכם ללמוד על האפשרויות השונות כדי שתוכלו לבחור את הקופה המתאימה לכם ולעסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

קופה רושמת המותאם לצורכיכם בהתאמה אישית
לפני שאתם בוחרים קופה רושמת, עליכם בראש ובראשונה להגדיר את סוג העסק שלכם. אולי זה נשמע כמו פרט שולי ואף טריוויאלי, אך לכל סוג עסק נדרשות פונקציות שונות. כך למשל עבור עסק בתחום ההנעלה וההלבשה יש צורך בחישוב מהיר של הנחות, הזנת מבצעים והרשמה של חברי מועדון. לעומת זאת עבור עסק בתחום ההסעדה יש צורך בקופה שמציגה באופן ויזואלי את הפריטים שבתפריט, כמו גם חלוקה לקבוצות עיקריות כמו: מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. עוד קטגוריות של סוגי עסקים הן למשל רשתות מזון, חנויות לממכר מוצרי חשמל וחנויות בניין כאשר כל אחת מהן זקוקה לקופה רושמת אשר תיתן מענה לצרכים הספציפיים שלה.

שירות מהיר, תשלום מהיר

עוד סעיף שיש להגדיר כדי לבחור את הקופה הרושמת שלכם, הוא אפשרויות הסליקה של המכשיר. אם העסק שלכם פועל באופן פרונטלי אל מול הלקוח, אתם תצטרכו להעביר מגוון סוגים של אמצעי תשלום כאשר המרכזי שביניהם הוא כרטיס האשראי. לכן מומלץ שתהיה אפשרות חיבור של מסוף אשראי לקופה או לחילופין שהקופה עצמה כבר תכיל בתוכה מסלקה. כך, כל תהליך התשלום יעשה באופן חלק ונוח לכל הצדדים. בנוסף, ביכולתה של המערכת להוציא עבורכם דוחות אשר כוללים חישוב של הכנסות האשראי בנפרד מהכנסות המזומן, אשר יהוו חיסכון משמעותי בזמן סגירת הקופה וגם ימנעו טעויות אנוש מיותרות.

בדקו היטב את החברה שממנה אתם רוכשים קופה רושמת

משום שלקופה הרושמת יש פונקציות רבו אשר תפקידן לסייע לכם בניהול העסק באופן שוטף, חשוב לערוך מחקר אודות החברה אשר ממנה אתם רוכשים את הקופה. וודאו שהספק מציע לכם תמיכה טכנית מקיפה על כל שאלה שלא תבוא. במיוחד בזמנים רגישים כמו אלו, תמיד עדיף להימנע מהגעה של טכנאי למקום. לכן, הקפידו לקנות את הקופה מספק שמציע תמיכה טלפונית במשך כל שעות פעילות העסק שלכם.

לסיכום, אנו ממליצים לכם להכין רשימה של כל צרכי העסק שלכם ברמת החיובים, שירות ללקוח, יעילות וביטחון. על פי הקריטריונים הללו תוכלו למקד בצורה טובה הרבה יותר את הבחירה שלכם בקופה רושמת.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה